tiistai 17. tammikuuta 2012

Ottaa ottalohkoon....ggrrrr....

Aamulla sain semmosen tekstiviestin mikä nostatti niskavillat koholle ja sai veren kiertämmään pikkusen nopiempaa tahtia mitä tavallisesti. Ootahan ku kerron.

Vein  mun Samsung Wave puhelimen reilu viikko sitte liikkeeseen ku se alako tökkiin niin ettei yhistäny  usb piuhalla konneeseen. Siinä ku oli takkuuaikaa jälellä nii aattelin parahimmaksi viijää että lähettävät sen huoltoon.

No nii, se textari oli sitte sieltä huollosta. Että tääläpä se teijän puhelin nyt ois, se on tarkastettu ja todettu että syy usb liittimen toimimattomuuteen on se että liitin on KASTUNUT. Että häh, kastunu ?? Ja että misähän se ois mahollisesti päässy kastummaan ku oon säilyttäny ja kulettanu sitä joko kännykkäpussisa tai povitaskusa.
Ihan eri asia on sitte se jos kännykkä todellakin saa kosteutta, esim. se tipahtaa lavuaariin misä on vettä tai sen päälle kaatuu jotaki. Sillo kyllä ymmärrän että asiakas ollu huolimaton ja vahinko päässy tapahtuun. Mut jos ei sellasta kerran oo tapahtunu, miten voi liitin kastua?? 

Kyllä mää sanon että syy on ihan tekemällä tehty. Mikkään alle vuojen käytösä ollu puhelin ei saa kostua ilimankosteudesta niin palio että se lakkaa toimimasta.
Asiakkaankos syy se sitte on että liittimen materiaali on tehty sellasesta aineesta ettei se kestä ulukoilimaa?
 Kyllä se mun mielestä on valamistajan vika ja piste.
Keksineet koko kosteusteorian ihan sen takia ettei tarvi korijata takkuuseen kenenkään puhelimia. Ohan se aina edullisempaa saaha asiaks maksamaan korijauskulut, kuin että ne menis takkuusta.

Nettiä on senverran palio seurattu ton asian tiimoilta että sieltäki näkkee ihimisten kirijotuksista että kyseesä on tyyppivika niin Samsung Wavella kuin Galaksillaki.

Kaikkienko kohalla jotka samasta asiasta valittaneet ja kirjotellet, kaikkien puhelimet kastuneet?

Kyllähän ne huollosa sen alaks korijaamaan mut asiakas saa ite maksaa. Ja ellei kahen päivän sisällä vastaa tekstariin ja ilimota että tahtooko puhelimen korijattavan ne lähettää sen automaattisesti takasi liikkeeseen samanlaises kunnos ku se oli sinne lähetettäesä. Siitäki muutes asiakas sitte maksaa. :(

Jatkanko vielä tätä narisemista?

En viitti, ei se asia sillä miksikään muutu eikä kummene.

Mut tulipahan purettua harminsa.

1 kommentti:

  1. Luin ton jo FB:stä, harmillinen tapaus ja kun viellä koittavat pyristellä vastuustaan. Ei muuta ku isompi äläkkä päälle, soita vaikka toimittajalle, ni luulis purevan senverran et korjaavat.

    VastaaPoista

Kiva ku kävit, jätäppä käynnistäs ränttiä ruutuun. :)

Joulu on taas

 No tottahan se on, että joulu tullee vaikkei tekis yhtään piparitalua, mutta muutama niitä pittää tehä jotta saa näpertämisen vietin tyyvyt...