Pikasesti kasattu kaakku, josta ei osaa sanua etukätteen yhtään miltä mahtaa maistua.
Pakastimesa oli valamis kaakkupohoja joka jäi ku tein yo-kaakkuja.
Täytteeksi laiton puolukkakreemiä ja vaniljakastiketta. Kaakun päällä kaakaohyytelö.
Makukokonaisuus on täysin kokkeilu, ne joko soppii yhteen tai ei.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiva ku kävit, jätäppä käynnistäs ränttiä ruutuun. :)