Aivan hirmuisen kiva ja ihanat kesävärit! Aurinkoisia ajatuksia Maru <3
Kylläpä onkin iloinen laukku, oikea kesälaukku.
Tulipa kiva laukku; kankaan mielekästä uusiokäyttöä!Leppoisaa sunnuntaita Sinulle!
Ihana laukku, mukavan kesäinen.
Ihana laukku ♥
Niin on komea laukku. Aivan ihanan pirteän värinen. Oikein hyvän mielen laukku:)
Raikkaan värinen laukku. Vaikuttaa kaikin puolin kivalta kantaakin, kun tiloja on pikkutavartoillekin, joita naisilla - ainakin- naisilla tuppaa yleensä olemaan liikaa.
Kiva ku kävit, jätäppä käynnistäs ränttiä ruutuun. :)
Tais olla tammikuun alakupuolta, ku olin autolla liikenteesä, niin siinä ajaesa nousi mieleen sanoja joita alon hyrräilemmään. Yhtä sammaa ...
Aivan hirmuisen kiva ja ihanat kesävärit! Aurinkoisia ajatuksia Maru <3
VastaaPoistaKylläpä onkin iloinen laukku, oikea kesälaukku.
VastaaPoistaTulipa kiva laukku; kankaan mielekästä uusiokäyttöä!
VastaaPoistaLeppoisaa sunnuntaita Sinulle!
Ihana laukku, mukavan kesäinen.
VastaaPoistaIhana laukku ♥
VastaaPoistaNiin on komea laukku. Aivan ihanan pirteän värinen. Oikein hyvän mielen laukku:)
VastaaPoistaRaikkaan värinen laukku. Vaikuttaa kaikin puolin kivalta kantaakin, kun tiloja on pikkutavartoillekin, joita naisilla - ainakin- naisilla tuppaa yleensä olemaan liikaa.
VastaaPoista