Pikkuneitin viisvuotis synttäreitä juhulittiin lauvantaina. Lahajaksi jotakin mikä säilyy pikkasen pitempään.
Tunikan virkkasin aika ohkasesta langasta samalla mallilla millä tein lila-punasen tunikani.
( http://mummelinmutinoita.blogspot.fi/2013/04/haarukkapitsia.html )
Kommentointi lootaan viestis jätä, kiva tietää sun lukevan tätä. :)


olet kyllä taitava käsistäs!!
VastaaPoistaupeaa haarukkapitsiä terveisin "kulkija"
VastaaPoista