torstai 5. huhtikuuta 2012

Pääsiäisen riemua

Nyt käymme tyhjän haudan luo                          
se riemun sydämiimme tuo
on käärinliinat paikoillaan
mut poissa Jeesus haudastaan.
Mä tunnen jotain sisälläin
kun viivyn haudan eessä näin
kun tyhjää hautaa tässä katselen
niin aivan selvään tiedän sen.

Vain hälle kuuluu elämäin
vain Häntä palvon syömmessäin
vain Hän mun kiitokseni saa
vain Häntä tahdon rakastaa.                                       

Mä huomaan aamun raikkauden
mä tunnen sielun puhtauden
mä tiedän haavat Jeesuksen
ne toivat mulle vapauden.
Mä tunnen voiman sisälläin
nään tyhjän haudan edessäin
nyt tiedän ylösnoussut Jeesus on
siis riemuni on loputon.

En enää kuulu maailmaan
en usko pilkkapuheita
nyt tahdon vain mä julistaa
on Jeesus noussut haudastaan.

Iloista Pääsiäistä !

1 kommentti:

  1. Kiitros, kaunis ylistysruno täynnä luottamusta ja toivoa. Hyvää Pääsiäistä

    VastaaPoista

Kiva ku kävit, jätäppä käynnistäs ränttiä ruutuun. :)

Joulu on taas

 No tottahan se on, että joulu tullee vaikkei tekis yhtään piparitalua, mutta muutama niitä pittää tehä jotta saa näpertämisen vietin tyyvyt...