Kävinkin vilkaisemassa:) En yleensä ole kovin innostunut katsomaan musiikki- ym. videoita, koska ne ei meillä kunnolla kuulu. Mutta rukoushuone näytti hieman samanoloiselta kuin Lieksankin. Olikohan alussa laulajien joukossa bloginpitäjä itsekin, siinä vasemmalla?
Kävinkin vilkaisemassa:) En yleensä ole kovin innostunut katsomaan musiikki- ym. videoita, koska ne ei meillä kunnolla kuulu. Mutta rukoushuone näytti hieman samanoloiselta kuin Lieksankin. Olikohan alussa laulajien joukossa bloginpitäjä itsekin, siinä vasemmalla?
VastaaPoistaEihän ne videot aina tomi kuten tulis toimia, nettiyhteys ku saattaa vaihella melekosesti.Oonhan minä siinä laulamasa.
PoistaJa koomeesti lauloitkin!!
PoistaHieno Jumalanpalvelus ja hyvä saarna!!