Lujille otti marijareissu, marijastajat ovat levon tarpeesa.
perjantai 22. heinäkuuta 2016
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Sanat, niistä synty laulu
Tais olla tammikuun alakupuolta, ku olin autolla liikenteesä, niin siinä ajaesa nousi mieleen sanoja joita alon hyrräilemmään. Yhtä sammaa ...



On teillä ollu mahtavat apajat siellä!
VastaaPoistaNam hillat!
VastaaPoistaMinun lempi marjat!
Mukavaa kesän jatkoa!