sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Sana sunnuntaille; kallisarvoinen

Perijantina töisä kuuntelin Radio Deitä. Kaunis ääninen nainenn laulo laulua joka herätti minusa suuren kiitollisuuen Taivaan Isää kohtaan.

Ei kullalla maksettu
James M. Gray 1900                   Daniel B. Towner 1900

Ei kullalla maksettu lunnaita sielun,
ei maailman aartehet riittää ne voi.
Vaan Jeesuksen risti on kalliopohja 
ja kuolonsa terveyden mullekkin toi.

Ostettu oon en hintaan kullan,
enkä maailman aarteiden.
Mun osti verellänsä Jeesus,
hintaan suuren rakkauden.

Ei kullalla maksettu lunnaita sielun,
syyt tuntoni liiaksi raskahat lie.
Nyt Jeesuksen risti on kalliiopohja
ja kuolonsa mullekkin autuuden tie.
Ostettu oon....

Ei kullalla maksettu lunnaita sielun,
sai sieluni säikkyä käskyjä lain.
Nyt Jeesuksen risti on kalliopohja
ja kuolonsa pelkoni poistavi ain.
Ostettu oon...

Ei kullalla maksettu lunnaita sielun,
ei aartetehet viedä voi taivaasehen.
Vaan Jeesuksen risti on kalliopohja
toi kuolonsa mullekkin armahduksen.
Ostettu oon...
 

Saakoon sinunki sydämes täyttää tämä tietoisuus ja riemu, ostettu vapaaksi tästä maailmasta.

4 kommenttia:

  1. Kiitos näistä kauniista ja vaikuttavista laulun sanoista. Levollista sunnuntaita sinulle marumummeli!

    VastaaPoista
  2. Tässä laulussa on iloa, riemua ja turvallisuutta

    VastaaPoista
  3. Hyvät sanat! Tuo olisi hienoa itsekin kuulla joskus laulettuna.

    VastaaPoista

Kiva ku kävit, jätäppä käynnistäs ränttiä ruutuun. :)

Joulu on taas

 No tottahan se on, että joulu tullee vaikkei tekis yhtään piparitalua, mutta muutama niitä pittää tehä jotta saa näpertämisen vietin tyyvyt...