Hempeen vaaleenpunasesta Kotikulta villaisesta kudoin nämä sukat. Enpä muista aiaksemmin tuosta langasta kutoneeni. Lanka oli oikeen mukavan tuntosta kutua.
Kuviointi on yhistelmä kahesta eri mallista. Silimukkamääriä muuttelemalla sai kuvijot passaamaan kohilleen.
Kyllä lämmittää!!
VastaaPoistasiusiu
Oi, onpa kaunis malli!
VastaaPoista