lauantai 22. maaliskuuta 2014

Ainutlaatunen tillaisuus, pääsin käymään MM-kisoisa

 
Hrrrr....kylymää....vaan sinneppä ne uimarit sukeltivat sekkaan.

Ei siinä kovin kauvaa menny ku uimarit oli toisesa pääsä. Kukapa tuola jäisesä veesä viittis pitkään virua.
Yhen erän noppein mies pyyhkäs ton matkan 13,10 sekunttiin.

Uimisen jäläkeen uimarit istuskelivat lämmittelemäsä kuumavesialtaisa. Varmasti oli kihelmöivä ja kipristelevä tunne iholla ku kylymästä sai siirtyä kuumaan. Kaikesta sitä ihiminen voi nauttia.

5 kommenttia:

  1. Aah! Tuo on juuri sitä mistä minä nautin:-)

    VastaaPoista
  2. Huiii, olipas mummelilla jotain katsottavaa! Minäkin joskus olen avannossa käynyt ja sen voin tunnustaa, että jälkitunne oli kyllä mahtava. Mutta se ei sitten muuten olekaan mun kropalle hyväksi. Mulla kun nivelet eivät kestä sitä kylmyyttä, vaan alkoi kamala särky. Ei se siis kaikille sovi sekään niin kuin ei moni muukaan asia. Jokainen ollaan yksilöitä. Siunauksia sinne pohjoiseen!

    VastaaPoista
  3. Olen nyt kolmena eri kertana yrittänyt liittyä sivustoosi, mutta se ei vain mene läpi. En muista, mitä kommenttia sieltä tulee, mutta jotenkin siihen suuntaan, että"..emme voi käsitellä pyyntöäsi, yritä hetken kuluttua uudelleen."

    VastaaPoista
  4. nåh, silti käyn täällä lukemassa, vaikkei pyyntöni jostain kumman teknisestä syystä menekään läpi. Tämä blogi on mun blogin "näitä blogeja luen" -listalla.

    VastaaPoista

Kiva ku kävit, jätäppä käynnistäs ränttiä ruutuun. :)

Joulu on taas

 No tottahan se on, että joulu tullee vaikkei tekis yhtään piparitalua, mutta muutama niitä pittää tehä jotta saa näpertämisen vietin tyyvyt...